Chelsea-Club

قالب وبلاگ


Chelsea-Club
نويسندگان

 بواتنگ می خواهد میلان را به مقصد چلسی ترک کند

کوین پرینس بواتنگ که در 37 بازی تنها 3 گل برای میلان به ثمر رسانده حالا می خواهد میلان را ترک کند.

سایت گل-بعضی از بازیکنان میلان از جمله کوین پرینس بواتنگ در طول فصل گذشته عملکرد چندان مناسبی نداشته اند در حالی که مورینیو در همان بدو ورودش به چلسی خواهان جذب این بازیکن می باشد و به نظر می رسد خود بوآتنگ تمایلی برای ماندن در میلان ندارد.
 قرارداد این بازیکن غنایی در سال 2014 به پایان خواهد رسید و همچنان میلان قصد تمدید قرارداد این بازیکن را ندارد( بواتنگ فصل گذشته نیز خواهان تمدید قرارداد با میلان و دریافت دستمزد بیشتر شده بود.).با تمام این اوصاف و به نظر می رسد میلان در حال حاضر به فروختن او فکر می کند.
به گزارش اسکای اسپورت عصر جمعه مدیر برنامه های بواتنگ به دفتر گالیانی رفته  و از او خواسته تا هرچه سریع تر با فروش این بازیکن موافقت کنند.روزنامه ی صبح امروز گاتزتا دلوسپورت نیز از تمایل میلان به فروش او  خبر داد.
چلسی تمایل خود به جذب این هافبک 26 ساله را نشان داده . البته موناکو فرانسه نیز خواهان جذب اش است. گفته می شود میلان با ارائه ی پیشنهادی 15 میلیون یورویی  که هنوز ارائه نشده حاضر به فروش هافبک غنایی سیه چرده اش می شود.
این تنها خبر امروز نبود. بر صفحه ی صورتی رنگ روزنامه ی گاتزتا دلو اسپورت آمده که میلان در صورت دریافت پیشنهاد 40 میلیون یورویی از باشگاه منچستر سیتی برای الشعراوی، به فروش ستاره بیست ساله ی خود فکر می کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 19 خرداد 1392برچسب:, ] [ 9:59 ] [ F.LamparD ]
درباره وبلاگ

با سلام این وبلاگ برای اطلاع رسانی اخبار جدید تیم چلسی برای شما دوست داران ساخته شده است.منتظر نظراتتون هستم.امیدوارم که این وبلاک رضایت شما را به خود جلب کند. با تشکر
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 120
بازدید کل : 44428
تعداد مطالب : 83
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

جدول لیگ